Typu W/WR:
- wielkość: 63÷110
- zakres przełożeń: i=7÷100
- moc: 0.09kW÷10kW
- sposób mocowania:
- U - uniwersalne
- F - kołnierz głęboki
- FC - kołnierz płytki
- KA - łapy
- KV - łapy
- przyłącze z silnikiem: B14 lub B5
- przekładnie do wielkości 83 - bezobsługowe, zalane fabrycznie olejem syntetycznym w obudowie z lekkich stopów aluminium
- wysoka samohamowność przekładni
- poprzez dołączenie odpowiedniego modułu możliwość uzyskania przełożenia do i=300
|
|
Typu VF:
- wielkość: 27÷250
- zakres przełożeń: i=7÷100
- moc: 0.04kW÷45kW
- sposób mocowania:
- P - pokrywa
- F - kołnierz głęboki
- FC - kołnierz płytki
- A, N, V - łapy
- przyłącze z silnikiem: B14 lub B5
- przekładnie do wielkości 83 - bezobsługowe,
- zalane fabrycznie olejem syntetycznym
- do wielkości 72 obudowa aluminiowa, do wielkości 250 obudowa żeliwna
- wysoka samohamowność przekładni
|
|
Typu VF/VF:
- wielkość: 63÷110
- zakres przełożeń: i=245÷10000
- moc: 0.12kW÷7.5kW
- sposób mocowania:
- P - pokrywa
- F - kołnierz głęboki
- FC - kołnierz płytki
- A, N, V - łapy
- przyłącze z silnikiem: B14 lub B5
- przekładnie do wielkości 83 - bezobsługowe,
- zalane fabrycznie olejem syntetycznym w obudowie z lekkich stopów aluminiu
- wysoka samohamowność przekładni
|
|
Typu VFR:
- wielkość: 44÷250
- zakres przełożeń: do i=300
- moc: 0.06kW÷15kW
- sposób mocowania:
- P - pokrywa
- F - kołnierz głęboki
- FC - kołnierz płytki
- A, N, V - łapy
- przyłącze z silnikiem: B5
- przekładnie do wielkości 83 - bezobsługowe,
- zalane fabrycznie olejem syntetycznym w obudowie z lekkich stopów aluminium
- wysoka samohamowność przekładni
|
|
Typu VFL:
- jak VFR + sprzęgło przeciążeniowe
|
|